Followers

About Me

My photo
Melaka, Melaka Tengah, Malaysia
Assalamulaikum kepada pembaca blog sy ini..nama ku di beri cukup dengan makna yang tersirat dan di lahirkan di Pontian, Johor tapi skrg menetap di Melaka... allhamdullilah telah pun tamat belajar dan kini sy telah menyambung pengajian sy yg seterusnya & insyallah selagi kudrat masih lagi akan ku teruskan perjuangan menunutut ilmu selagi sy masih bernafas di muka bumi Allah ini...prinsip sy selagi sy di beri kesempatan dng kudrat yg sy ada, perjuagan tidak akan selesai..sy akan cube mencari ilmu yg ada kat dunia ini yg belom sy terokai..gagal sekali tidak bermakna gagal tuk selamanya..yg penting tidak kenal erti putus asa

Thursday, April 28, 2011

Merdeka !!!


Allhamdullilah akhirnya aku berjaya menjawab sume paper sem kali ini. Rasa terseksa gak nak tggu paper habis ni. Wah, cuti selama 4 bln yg mmg cuti yg plg lama tak penah aku rasa. Tibe2 hati sedih n sayu...ye lah kan cuti 4 bln tak dpt jumpe kwn2. Bln 9 bru jumpe kowg sume. I love u la especially 4 bdk2 SN POLITIK. Segala kenangan bersama tetap aku ingat dalam memori aku. Tak lupa juga kat ex-DUUS KUIM 2007 windu sgt kt kowg sume. Begitu pantas masa berlalu n entah bila dpt jumpe kowg lagi kan. Entah2 masing2 dh nak diri masjid kan..hehehe. Ckp pasal diri masjid 3 jemputan kahwin yg aku terima dr kwn2. Wah, seru kwog dh sampai rupenya ek. Aku nk ucapkan tahniah moge rumatangga yg di bina kekal sehingga ke syurga. Aku ni entah bila sampai seru ek...jelez pun ade gak tgk masing2 dh nak kawen...hehehe..tp byk lak komitmen yg perlu aku selesaikan...pertama sekali ingin bls jasa fmily, kedua, capai cita2 nak gengam segulung MASTER pun jd la..hehehe...ketiga, cari keje kot n tibe2 terpikir nak jd lecturer kat KUIM kat tmpt lama aku bljr waktu diploma. Segala jasa yg telah di berikan oleh lecturer DUUS tak kan aku lupekan. Tanpa mereka sume mana mungkin aku boleh berjaya menjejak kan kaki di UKM. Thanks all of u....yg terakhir, kawen ?? entah sapa le jodoh aku kan...jgn le jodoh aku ngan owg yg aku benci kang tak pasal2 dia jd husband aku lak...hehehe...Aah...tidak mungkin akn berlaku...AKU TAK SUKE KO pun..hahaha...hurmm, apakah plan aku nak wat spjg cuti 4 bulan ni ek...hu2...lama nya cuti...hu2....apa2 pun kenangan sepanjang bljr mmg sgt terindah dalam hidup aku....=)

No comments: